Home Top Ad

Jadi untuk menghalang gelombang fikiran atau kekuatan batin seseorang daripada menggeledah diri kita, maka kita juga memerlukan kekuatan bat...

Cara menghalang gelombang fikiran atau kekuatan batin seseorang

Jadi untuk menghalang gelombang fikiran atau kekuatan batin seseorang daripada menggeledah diri kita, maka kita juga memerlukan kekuatan batin yang lebih kuat lagi. Salah satu cara membuat benteng perlindungan atau aura shield daripada sebarang 'scanning' adalah seperti berikut,

1. Tenang dan rileks.
2. Baca Bismillah atau apapa ayat yang anda suka.
3. Niat dengan afirmasi, baca dimulut dengan perlahan dan mantap.

Afirmasi lapisan pertama, " Saya niat membuat aura perlindungan anti scan lapisan pertama dengan cahaya yang sangat terang menyilaukan yang menyelubungi seluruh diri saya secara terus-menerus dan sempurna. Terjadilah ". Tenang selama 1 minit. Biarkan energy terbentuk sempurna.

Afirmasi lapisan kedua. " Saya niat membuat aura perlindungan anti scan lapisan kedua dengan kegelapan yang sangat pekat yang menyelubungi seluruh diri saya secara terus-menerus dan sempurna. Terjadilah ".  Tenang selama 1 minit. Biarkan energy terbentuk sempurna.

Afirmasi lapisan ketiga. " Saya niat membuat aura perlindungan anti scan lapisan ketiga dengan cahaya yang sangat terang menyilaukan yang menyelubungi seluruh diri saya secara terus-menerus dan sempurna. Terjadilah ".  Tenang selama 1 minit. Biarkan energy terbentuk sempurna.

4. Sudahi dengan mengucap syukur.

Ucapkan afirmasi di atas dengan rileks dan tenang, sambil banyangkan apa yang anda ucapkan itu. Dengan itu anda akan memadukan kekuatan dari cakra jantung, cakra kerongkong dan cakra ajna anda.

Bagi yg dh mahir dan boleh mempertingkat lagi tahap energy masing2 dgn evolusi tersendiri.... 

Rujukan Sumber

http://www.paranormsmagic.com/2011/07/energy-anti-scanning.html?m=1

0 comentários: