Home Top Ad

Saya ‘initiate’ atau ijazahkan kepada semua pembaca budiman sekalian, dengan tulus ikhlas dan harapan agar anda membantu vibrasi alam ini se...

Vibrasi Alam

Saya ‘initiate’ atau ijazahkan kepada semua pembaca budiman sekalian, dengan tulus ikhlas dan harapan agar anda membantu vibrasi alam ini semakin meningkat tinggi.

Langkah demi langkah:

1. Duduk dengan rileks. Anda boleh bersila di lantai atau boleh duduk di atas kerusi atau sofa dengan tapak kaki menyentuh lantai. Letak kedua tangan anda di atas paha, tapak tangan menghadap ke atas.

2. Pejam mata. Tarik nafas dengan panjang dan dalam, lalu hembus dengan pelan dan halus. Ulang 3 kali atau sehingga anda merasa semakin rileks.

3. Hubungkan cakra dasar anda dengan Bumi. Afrimasi/Niat “Saya niat menghubungkan cakra dasar saya dengan energy inti bumi secara sempurna. Terjadilah”. Bayangkan cakra dasar anda sedang terhubung dengan teras bumi melalui satu tiang cahaya putih.

4. Sekarang anda akan ‘grounding’ semua penyakit anda ke bumi. Afirmasi/Niat,

“Saya niat membumikan secara terus menerus semua penyakit yang ada di tubuh fizikal saya khasnya sakit …kepala/darah tinggi/kencing manis/dan lain-lain…semua bloking energy, semua penghalang rezeki/sihir/ dan lain-lain… serta semua tekanan fikiran dan perasaan-perasaan yang menyusahkan saya sehingga saya menjadi semakin sihat, kuat, harmoni, bahagia dan gembira. Terjadilah dengan sempurna atas izin dan kuasa Allah/Tuhan”.

Meditasi selama 5-10 minit. Rileks, dan tenang. Enjoy the process.

5. Sekarang anda perlu terhubung dengan energi ilahi untuk pembersihan energi yang lebih baik dan menyeluruh. Afirmasi, “Saya niat terhubung secara sempurna dengan energy ilahi. Energi ilahi yang turun melalui cakra mahkota saya programkan untuk membersihkan semua cakra-cakra saya, semua jalur energy, tubuh fizikal dan semua lapisan tubuh energy saya daripada semua energy negatif, semua jenis penyakit, penghalang-penghalang rezeki, serta semua fikiran dan perasaan negatif diseret masuk ke dalam bumi secara terus menerus dan sempurna sehingga saya semakin sihat, kuat, harmoni, bahagia dan gembira. Terjadilah dengan sempurna atas izin dan kuasa Allah/Tuhan”.

Seperti tadi, anda perlu meditasi selama 5-10 minit. Rileks, dan tenang. Enjoy the process.

Sebenarnya kita manusia tercipta dari 2 unsur berbeza yang sangat bertentangan. Jasad fizikal kita dari unsur bumi yang plaing rendah frekuensinya. Manakala rohani kita pulad dari unsur langit/syurgawi/ilahi yang paling tinggi frekuensinya. Kita harus selalu terhubung dengan hakikat kita, atau asal muasal kita agar kita selalu seimbang, sihat, gembira dan berbahagia.

Penyakit dan kesengsaraan adalah kesan daripada putusnya hubung kita daripada kedua unsur diri kita dan akhirnya zahir dan batin kita kekeringan energi. Bumi adalah unsur yang menerima dan meneutralkan semua unsur negative, membekalkan kelimpahan dan kemakmuran kepada kita, manakala langit adalah sumber rahmat dan keberkatan.
Bg yg baru... jgn risau... baca n hadamkan pelan2... bg yg lama... recall back... semuanya dgn izin Allah.

0 comentários: