Home Top Ad

Di cakra mahkota anda, ada satu 'energy blocking' yang membuat anda merasa 'tidak layak' memiliki sesuatu. Misalnya, Tidak...

Cakra Mahkota

Di cakra mahkota anda, ada satu 'energy blocking' yang membuat anda merasa 'tidak layak' memiliki sesuatu.
Misalnya,
Tidak layak sihat
Tidak layak bahagia
Tidak layak kaya
Tidak layak berpasangan

Dan lain-lain...
Kesan 'blocking energy anda', lalu bersihkan dengan afirmasi ini,
"Aku mengizinkan diriku ...bahagia/sihat/kaya/dll... kerana aku memang layak untuk hidup bahagia".
Afirmasi mudah, namun kesannya powerful. Yang penting?..... Konsisten...:blush:

... Love no Limit ...

ya Allah, aku Akui kelemahan dan kekuranganku, engkau maha sempurna, maka sempurnakanlah Aku dan cukupkanlah Aku
Sentiasalah maafkan diri sendiri atas kekurangan yg ada...

0 comentários: