Home Top Ad

Semalam merawat beberapa orang pesakit/klien. Ada 3 sekawan ni saya begitu tertarik dengan cerita mereka. Ketiga-tiga mereka ni tidak terlal...

Rawatan

Semalam merawat beberapa orang pesakit/klien. Ada 3 sekawan ni saya begitu tertarik dengan cerita mereka. Ketiga-tiga mereka ni tidak terlalu sakit bahagian fizikal. Fizikalnya sihat wal'afiat, tanpa sebarang sakit² yang kronik.
Hanya masalah besarnya pada mental, emosi dan spiritualnya. Kalau lihat pada muka mereka, ada seram² sikit gitu. Oleh kerana semalam kami berbagi tugas, Grand Master Umar Paranorms pun sibuk merawat di luar, maka saya la yang handle. Tapi sebelumnya, GMU ada juga menegur, kata, "macam lain pula sikit mukanya yang 1 orang tu. Macam sakit betul (stress)". Saya kata, "itulah yang paling sakit. Mana tidaknya, pernah rugi lebih kurang Rm1Juta".

Kejadian semasa rawatan lebih kurang sama. Fikiran² negatif yang berada di minda bawah sedar dikeluarkan dan menjadi bayang² seperti dalam mimpi. Fikiran yang terkeluar itu adalah benda² yang selalu difikir dan ditanam sebelum ini dan menjadi mind set/doktrin/memori pada pemikiran dan tubuh badan.

Selepas rawatan, mereka mengadu lebih tenang dan selesa serta badan terasa lebih ringan seperti selepas jogging.
Oleh kerana lapar melanda selepas rawatan, hihi. Makan la jawapnya,kan kan.

Berbalik kepada memori a.k.a bayang² yang terkeluar. Itu sebenarnya muncul tanpa diundang oleh pesakit tadi. Tetapi salah satu bentuk healing crisis. Mengeluarkan memori tadi supaya dibuang jauh² supaya fikiran lebih tenang. Yang lebih penting, tidak menjadi mind set/doktrin kepada kerja dan pemikiran seharian.

Oleh kerana pesakit, riang gembira. Senang² sahaja mereka membeli wangian 7 aura one set...

Inilah dikatakan;
>>>YOU ARE WHAT YOU THINK<<<

0 comentários: