Home Top Ad

Self Motivation Kalau dada saya merasa berat oleh sebuah persoalan, saya akam motivasikan diri saya begini: "Dunia material yang membua...

Self Motivation

Self Motivation

Kalau dada saya merasa berat oleh sebuah persoalan, saya akam motivasikan diri saya begini:

"Dunia material yang membuatmu resah ini, adalah produk dunia spiritual yang pusatnya ada di dalam hatimu. Material merespon getaran rasa dari hatimu dan memperlihatkan situasi dan kondisi yang sepadan... Cukuplah, mari getarkan rasa Cinta, Syukur, Gembira dan Bahagia agar alam material merespon dengan hal yang sepadan"

Nahhh.... Begitulah akhirnya saya jadi happy dan bahagia lagi dan saya yakin bahawa anugerah-anugerah akan berdatangan lagi.

Memang..... Happy dan bahagia itu semulajadi sudah ada di dalam.

Jangan tunggu dapat kurnia baru anda happy dan bahagia. Tapi happy dan bahagialah lebih dulu agar anda mendapat kurnia-kurnia.

0 comentários: