Home Top Ad

Kita hidup harmoni di grup n luar sana... jika org bt apa2 n macam2 kat kita senyum n vibratekan aja energy ilahi... makanya senyum sampai k...

Harmonikan dulu

Kita hidup harmoni di grup n luar sana... jika org bt apa2 n macam2 kat kita senyum n vibratekan aja energy ilahi... makanya senyum sampai ke universe

Hahaha jgn kita buli mereka... biarkan energy mereka buli mereka

Masa medit yalah kita x buka mata... feel better... masa sebarang mcam tgh drive kita nk bt juga grounding... ya boleh aja... aksesnya suda di tunning oleh TGMU... so bt.. rasa... lalui.. senyum max n syncron selalu
Wow... nyaman sekali.... hahahahaha


Grounding dulu... lg lama lg baik... senyum rilek n pasrah
Then dh siap trus syncron dgn energy ilahi
Supaya dlm syncron tersebut diberikan ilham
Jika kita bt.. redho yg berlaku... ada jalan yg mudah bg Allah terhadap mana2 hambanya yg sabar
Mmglah nk kira kita ada rugi... sebanarnya Allah nk tunjuk kat kita yg kita bt ada salah n silap
Maybe ada kurangnya dalam sedekah kita bkn duit.. maybe aenyum x de n klau ada ciput

Otak ada signal... hati ada signal.. semua anggota juga mempunyai  signal
Everything wave... energy ada disekeliling kita... so vibrate.lah
Dan grounding first then keep receive n send Eck semula agar harmoni
Haaaa.. kan dah rasa kebaikkan naper kita x nak rasa... lg... rezeki x patut kita tolak... musuh x patut kita cari

Pada mata kasar, manusia dijadikan dari tanah nampak tiada apa2 kelebihan tetapi hakikatnya kita dijadikan dari zat tanah yg mempunyai semua unsur besi dll malah pengalir arus elektrik juga.semua anggota badan ada frekuensi tertentu.badan ini ada electromagnetic field yg perlu mengalir dgn lancar.negative energy (positive ion) yg berlebihan hendaklah dibumikan sbb bumi atau tanah sifatnya neutral.Kenapa kita perlu samak najis berat sbb tanah meneutralkan bakteria pada haiwan itu.Jangan ada sumbatan energi yg disebabkan sakit emosi atau fizikal sbb itu grounding penting sama konsep dgn rendam kaki dlm air garam atau mandi laut atau mandi air garam.

Apa tanda-tanda aliran energi ini tersumbat? Sangat mudah untuk mengesannya. Di level mental kita, selalu merasa tidak cukup, gusar dengan kekurangan wang. Setiap kali simpanan wang kita berkurang, kita akan merasa susah hati. Setiap kali kita berbelanja, kita gusar kerana merasa wang itu akan susah untuk diganti dengan wang baru. Kita merasa tidak selamat dengan keadaan ekonomi dunia. Kita merasa takut dan terancam dengan kekurangan wang. Inilah tanda-tanda Cakra Dasar kita sedang tersumbat daripada menerima aliran energi kemakmuran, kelimpahan dan kekayaan dari Bumi.

Periksa perasaan anda. Adakah anda merasakan perasaan-perasaan di atas? Kalau ya, anda harus mengatasinya dengan kadar segera!

1. Duduk dengan rileks. Anda boleh bersila di lantai atau boleh duduk di atas kerusi atau sofa dengan tapak kaki menyentuh lantai. Letak kedua tangan anda di atas paha, tapak tangan menghadap ke atas.

2. Pejam mata. Tarik nafas dengan panjang dan dalam, lalu hembus dengan pelan dan halus. Ulang 3 kali atau sehingga anda merasa semakin rileks.

3. Hubungkan cakra dasar anda dengan Bumi. Afrimasi/Niat “Saya niat menghubungkan cakra dasar saya dengan energy inti bumi secara sempurna. Terjadilah”. Bayangkan cakra dasar anda sedang terhubung dengan teras bumi melalui satu tiang cahaya putih.

4. Sekarang anda akan ‘grounding’ semua penyakit anda ke bumi. Afirmasi/Niat,

“Saya niat membumikan secara terus menerus semua penyakit yang ada di tubuh fizikal saya khasnya sakit …kepala/darah tinggi/kencing manis/dan lain-lain…semua bloking energy, semua penghalang rezeki/sihir/ dan lain-lain… serta semua tekanan fikiran dan perasaan-perasaan yang menyusahkan saya sehingga saya menjadi semakin sihat, kuat, harmoni, bahagia dan gembira. Terjadilah dengan sempurna atas izin dan kuasa Allah/Tuhan”.

Meditasi selama 5-10 minit. Rileks, dan tenang. Enjoy the process.

5. Sekarang anda perlu terhubung dengan energi ilahi untuk pembersihan energi yang lebih baik dan menyeluruh. Afirmasi, “Saya niat terhubung secara sempurna dengan energy ilahi. Energi ilahi yang turun melalui cakra mahkota saya programkan untuk membersihkan semua cakra-cakra saya, semua jalur energy, tubuh fizikal dan semua lapisan tubuh energy saya daripada semua energy negatif, semua jenis penyakit, penghalang-penghalang rezeki, serta semua fikiran dan perasaan negatif diseret masuk ke dalam bumi secara terus menerus dan sempurna sehingga saya semakin sihat, kuat, harmoni, bahagia dan gembira. Terjadilah dengan sempurna atas izin dan kuasa Allah/Tuhan”.

Seperti tadi, anda perlu meditasi selama 5-10 minit. Rileks, dan tenang. Enjoy the process.

0 comentários: