Home Top Ad

Semuanya didalam diri kita.... Kita adalah kita... tapi kita x sama... so bersamanya kita adalah aku... aku x sama ko.... hahahahaahaha Alha...

Diri kita

Semuanya didalam diri kita....
Kita adalah kita... tapi kita x sama... so bersamanya kita adalah aku... aku x sama ko.... hahahahaahaha

Alhamdulillah selesai... masih ada energy blockking di kawasan kaki... kawasan tangan hingga ke siku (macam semut2)... yup.. tubuh badan blum stabil lg. Keadaan diri tenang... setting jam sebagai pemasa... semoga urusan kita semua semakin mudah... aamiinnnn

 Kenapa bt ritual semalam... TGMU memberi kita peluang utk kita semua memantapkan ilmu atau jenis2 ilmu yg telah kita pelajari... dari ilmu tsb makanya kita digalakkan bt dalam jemaah kerana power of jemaah amat kuat dan sentuhannya telah disetkan dan diprogramkan oleh TGMU..  waktu2 tertentu kerana kita setkan dalam bulan(lunar calender)... semua itu adalah ilmu2 n rahsia2 Allah... kita yg mana belajar ilmu2 Allah digalakkan menggali n merasai nikmat yg Allah jadikan kita sebagai makhluk yg sgt istimewa.
2.Boleh kita bt sendiri jika kita rasa n cukup power n cukup ilmu n marvelous...
Boleh master2 n tgm tambah2 lg... ilham pagi ini.. salam cinta kasih tiada limit bt semua.

Benar2 semakin kita harmoni n syncron bersama x kira dlm grup aura money healing program ke pm tepi ke... in sya Allah... akan terstandardise secara alami atau automatik

Apa yg sy bg base lintasan idea n semalam kan kita syncron secara jemaah kan... tu agaknya idea dtg mencurah... n semalam kan hujan renyai... so masa sy balik tu renyainya dh kurang... tu kira rezeki bersama2 juga tu
Sy suka tgok cerita naruto disebabkan banyaknya ilmu n teknology seperti... radionik.. psionik n matrik digunakan....
Cerita goku tu lebih kepada tenaga dalam... n teknologi yg sy sebut td ada
So beruntunglah siapa yg dapat belajar td dim sum sum... hebat tu... jika divisualkan jd gokunaruto

n sha Allah... ingatan bersama
:diamond_shape_with_a_dot_inside: *بسم الله الرحمن الرحيم*:diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku tak suka pada rasa makananku
aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang pernah meletakkan batu pada keliling perutnya untuk menahan lapar


:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku merasa pakaian ku cuma sedikit
aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang hanya punya dua helai baju seumur hidupnya

n sha Allah... ingatan bersama
:diamond_shape_with_a_dot_inside: *بسم الله الرحمن الرحيم*:diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku tak suka pada rasa makananku
aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang pernah meletakkan batu pada keliling perutnya untuk menahan lapar


:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku merasa pakaian ku cuma sedikit
aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang hanya punya dua helai baju seumur hidupnya

Bila aku merasa tidak selesa akan tempat pembaringan ku
aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang tidur hanya beralas pelepah kurma dan kain kasar dalam hidupnya


:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Apabila aku menjadi begitu kedekut untuk memberi dan berkongsi dengan orang lain ..
aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang pernah memberi segala-galanya sehingga dia hampir tiada apa-apa untuk dirinya


:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku fikir betapa miskinnya hidupku, aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang begitu cinta pada orang miskin dan ingin bersama si miskin di syurga, ia menaikkan semangatku


:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku kecewa pada mereka yg banyak menyakiti aku, aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang sentiasa memaafkan sesiapa shj yg berbuat jahat padanya


:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila aku berfikir tentang mereka yg membenci aku, aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang sentiasa berdoa untuk orang-orang yang telah menghina nya

💠💠💠💠💠💠


Bila orang lain tidak berterima kasih pada tiap kebaikan yang aku lakukan pada mereka, aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang mengingatkan aku bahawa ganjaran yg hebat hanya dari Allah SWT

:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

Bila tiada siapa menyayangi aku, aku teringat pada baginda
Muhammad ﷺ
yang mencintaiku semenjak beribu tahun dulu``

💠💠💠💠💠💠


Apabila aku berfikir betapa sengsaranya hidup aku..
aku teringat pada Baginda
Muhammad ﷺ
yang menempuh segala kepayahan hidup demi nikmat Iman dan Islam pada ummatnya yg dicintai & itu bagai cas positif yang menguatkan aku !`

:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:

*Assalamualaika ya Rasulullah*
*Assalamualaika ya habiballah*

ﷺ:diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside::diamond_shape_with_a_dot_inside:


*Selawat dan salam ke atas baginda junjungan besar , contoh terbaik sepanjang zaman . Terima Kasih Ya Rasulullah untuk nikmat iman dan islam . Syafaatkan daku di akhirat nanti*

*Kerinduan padamu takkan pernah padam selamanya pada mu Ya Habiballah*
 *Muhammad s.a.w*
*اللهم صل على محمد وآل محمد*

0 comentários: