Home Top Ad

Kita tanya diri kita adakah kita sebenarnya sudah maafkan diri kita atau x.... jika x... maka egonya belum habis... so turunkan ego kita bar...

Maafkan diri

Kita tanya diri kita adakah kita sebenarnya sudah maafkan diri kita atau x.... jika x... maka egonya belum habis... so turunkan ego kita barulah dgn ketenangan yg abadi..

Jika kita medit... apà yg kita feel... selesa..ka.... x selesa.... bt x tahu.... kita feel macam tido... kita feel terus tido... kita set timing utk medit... atau kita ada auto timing n terus boleh sadar bila masanya udah cukup
DELETED
Tak apa la cinta saya pun cakap ja suka hari saya di sini sebab saya Yakin para master Dan yg berada di sini bisa Handel pelbagai ragam Dan karenah manusia tanpa negetif ... Semua ilmu yg baik baik saya serap.

Yup... betul tu Nq... syncron dlm grup secara sedar atau x sedar mmg berlaku... nyah negatif harmoni dek ECK...
DELETED
The more i send :sparkling_heart: to all human & the world I notice ... I received more love from the universe of course I TQ  Allah.

Bersih blocking energy
Kesan 'blocking energy anda', lalu bersihkan dengan afirmasi ini,
"Aku mengizinkan diriku ...bahagia/sihat/kaya/dll... kerana aku memang layak untuk hidup bahagia".
Afirmasi mudah, namun kesannya powerful. Yang penting?..... Konsisten

0 comentários: